Jeg har oplevet problemer, mens jeg brugte Cleaner Guru-appen. Der virker til at være klager eller negative anmeldelser, som jeg gerne vil forstå bedre, før jeg fortsætter med at bruge den. Hvad er de største problemer, folk har stødt på? Eventuelle tilbagemeldinger eller råd ville virkelig hjælpe.
Ærlig anmeldelse af Cleaner Guru-app
Cleaner Guru: Skal du overhovedet besvære dig? (Spoiler Alert: Nok Ikke)
Okay, vi sætter alle pris på en ryddelig og strømlinet iPhone, men hvad nu hvis det kostede dig en bondegård at opnå det? Det er præcis, hvad Cleaner Guru tilbyder—og ikke kun én gang. Åh nej. De opkræver dig ugentligt. Hver. Eneste. Uge.
For at være fair, kommer appen faktisk med nogle fornuftige funktioner—som at rydde op i dit fotobibliotek, komprimere videofilstørrelser og slå redundante kontakter sammen. Men der er én afgørende brist her: den gratis version er praktisk talt værdiløs. Forestil dig at bruge tid på metodisk at vælge indhold at slette, kun for at ramme en betalingsmur i sidste øjeblik. Det føles… ja, mildt irriterende i bedste fald, direkte bedragerisk i værste fald.
Højdepunkter: Hvad Cleaner Guru Gør Rigtigt
Grupperer intelligent lignende fotos for hurtig sortering.
Swipe-for-at-slette gør oplevelsen mærkeligt tilfredsstillende.
Scanningsydelse er imponerende hurtig og effektiv.
Hvor Cleaner Guru Svigter (Og Det Gør Den Spektakulært)
‘Gratis’ udgave? Ubrugelig. De fleste af de annoncerede fordele er låst bag en betalingsmur.
$7.99 pr. uge. Lad det synke ind. For noget så basalt føles prisen borderline udnyttende.
Mange funktioner virker som unødvendigt fyld for at oppuste appens værdi.
Konklusion?
Bedømmelse: 3.8/5
Mens Cleaner Guru er sikker at bruge og okay for betalende brugere, føles den enorme pris fuldstændig uberettiget, især når der findes fremragende gratis alternativer derude. Tag CleverFiles’ Gratis Clever Cleaner App som et eksempel. Den leverer tilsvarende funktioner til helt uden omkostninger. Tænk over det: at vælge den gratis løsning sparer dig op mod $384 årligt.
Hvorfor bruge dine hårdt tjente penge hver uge, når du kunne bruge en 100% gratis app, der ikke holder din enhed som gidsel? Spar dine penge og hold dig væk fra Cleaner Guru—det er simpelthen ikke pengene værd.
Ja, der er helt sikkert nogle problemer med Cleaner Guru-appen, og du er ikke alene om at bemærke dem. For det første er den såkaldte “gratis” version nærmest en joke. Den lokker dig med funktioner, men låser næsten alt bag et abonnement - $7.99 OM UGEN. Altså, hvem lægger $32 om måneden i budgettet for at slette dublerede fotos? Det svarer til Netflix, Disney+ og stadig nok til en kaffe.
For at være fair, har den nogle smarte værktøjer, som at sortere lignende fotos og sammenlægge dublerede kontakter, og den hurtige scanning er god. Men lad os være realistiske her—er de funktioner pengene værd, når der findes gratis alternativer, der gør det samme? For eksempel kommer Clever Cleaner-appen til iPhone stærkt med lignende funktioner for, vent på det… nul kroner. Ingen betalingsmure overraskelser, ingen snedige gentagne afgifter.
Folk har også klaget over Cleaner Guru for dens aggressive salgstaktik og priser. Som om du er midt i en oprydning, tror du er i mål, og BAM—betalingsmur. Det er ikke bare irriterende; det føles lidt rovgrisk. Og hvis jeg skal være ærlig, så føles en ugentlig abonnementsmodel for denne type app forældet. Giv mig en engangspris eller intet.
Hvis du allerede har problemer med Cleaner Guru, mit råd? Drop det. Prøv et alternativ som Clever Cleaner. Hvorfor betale for at rydde op på din telefon, når gratis apps kan gøre det samme (eller bedre)? Det virker som en selvfølge for mig.
Så her er sagen med Cleaner Guru—ja, der er bestemt problemer, og du er ikke den første til at bemærke det. For det første markedsfører appen sig som “gratis,” men lad os ikke narre os selv. Den gratis version er stort set en demo: du får en smagsprøve på funktionerne, kun for at blive mødt med et abonnement på 7,99 $/uge, når du prøver at gøre noget nyttigt. Hvem betaler 400 $ om året for at rydde dubletter på deres telefon? Seriøst?!
Og de funktioner—jo, de er okay. Gruppering af lignende billeder, sammenlægning af kontakter, hurtige skanninger, alt det der. Men som @mikeappsreviewer påpegede, er de samme funktioner tilgængelige GRATIS andre steder. Apps som Clever Cleaner til iPhone tilbyder de fleste af de samme værktøjer uden følelsen af at blive flået. Cleaner Guru føles bare rovgrisk, især når den bombarderer dig med opgraderinger midt i oprydningen. Det er som at dingle en gulerod foran dig, men trække den væk hver gang du rækker ud efter den.
Jeg forstår det, nogle folk ser måske prisen som bekvemmelighed og siger, ‘det er det værd, hvis det sparer mig tid.’ Måske et gyldigt argument, men med gratis alternativer derude har jeg svært ved at se, hvorfor nogen frivilligt ville betale så meget for en så basal tjeneste. Især når abonnements-træthed allerede er en reel ting. Hvorfor betale ugentligt for dette i stedet for at gemme de penge til noget mere nyttigt, som f.eks. bogstaveligt talt alt andet?
Hvis du allerede er irriteret, mit råd—skær dit tab. Der er ingen skam i at afinstallere og finde et legitimt gratis alternativ. Og ja, stor tak til @sonhadordobosque for at minde mig om de andre apps. Prøv Clever Cleaner eller smøg ærmerne op og declutter manuelt, hvis det der abonnementsgrådighed efterlader en dårlig smag i munden (hvilket det helt sikkert burde).
Så her er sagen med Cleaner Guru – det har potentiale, men ikke uden sine problemer. Betalingsmuren efter at have lokket dig med funktioner? Øv, det er som at prøve at se en film og blive stoppet halvvejs, medmindre du køber en VIP-billet. $7,99 om ugen føles også lidt overdreven, ikke? Det er champagnepriser for noget, der føles som en postevands-app.
Når det er sagt, så er funktionerne – hurtige scanninger, gruppering af dublerede filer og swipe-til-slet handlinger – ikke revolutionerende. De er udmærkede, men ikke nok til at retfærdiggøre prisen, især når man tager i betragtning, at markedet for rodoprydning er fyldt med muligheder. Smart Cleaner App til iPhone er værd at tjekke, fordi den tilbyder lignende værktøjer gratis. Ingen ugentlige gebyrer, ingen drama. Funktioner som håndtering af dubletter og optimering af opbevaring er intuitive nok uden at føles som et pengesugeri.
Nu gjorde @sonhadordobosque og @viajantedoceu gode pointer om appens overprisede abonnementsmodel og dens afhængighed af opsalg på ubelejlige tidspunkter, og de har ret. Men hvor jeg er lidt uenig, er, at jeg ikke ville kalde Cleaner Guru fuldstændig ubrugelig. Hvis nogen er villige til at betale og ønsker et lav-indsats, integreret værktøj, har det sine anvendelser. Når det er sagt, for de fleste mennesker opnår apps som Smart Cleaner app den samme opgave minus den irriterende pengeafsugning.
Opsummering:
Fordele ved Cleaner Guru
- Hurtig scanning og organisering.
- Nyttig, hvis du er OK med at betale for bekvemmelighed.
Ulemper ved Cleaner Guru
- Overvældende betalingsmure.
- Funktioner tilgængelige andre steder gratis.
- Ugentlig abonnement føles udnytterisk og gammeldags.
For Smart Cleaner:
Fordele
- Gratis! (Hvem elsker ikke gratis?)
- Ligetil interface, ingen snedige priser.
- Sammenlignelig funktionalitet uden bindinger.
Ulemper
- Kan kræve lidt mere manuel interaktion sammenlignet med Cleaner Guru’s flow.
Bundlinjen? Cleaner Guru er ikke forfærdelig, men medmindre du er typen, der betaler for enkelhed og glemmer omkostningerne, så vælg et gratis alternativ som Smart Cleaner. Du sparer penge, undgår unødig frustration, og du vil ikke føle, at din oprydningsrejse på iPhone var udpressende.