Jeg har opplevd problemer mens jeg brukte Cleaner Guru-appen. Det ser ut til å være klager eller negative anmeldelser som jeg ønsker å forstå bedre før jeg fortsetter å bruke den. Hva er de viktigste problemene folk har opplevd? All tilbakemelding eller råd ville virkelig være til hjelp.
Ærlig anmeldelse av Cleaner Guru-appen
Cleaner Guru: Er det verdt det? (Spoiler: Trolig ikke)
Ok, vi setter alle pris på en ryddig, strømlinjeformet iPhone, men hva om du måtte betale i dyre dommer for å oppnå det? Det er nøyaktig det Cleaner Guru foreslår—og ikke bare én gang. Å nei. De belaster deg ukentlig. Hver. Eneste. Uke.
For å være rettferdig, har appen noe anstendig funksjonalitet—som å rydde opp i bildebiblioteket ditt, redusere størrelsen på videofiler, og slå sammen overflødige kontakter. Men det er en vesentlig hake her: den gratis versjonen er praktisk talt verdiløs. Forestill deg å bruke tid på metodisk å velge innhold å slette, bare for å treffe en betalingsmur i siste øyeblikk. Det føles… vel, mildt sagt frustrerende på sitt beste, og som ren svindel på sitt verste.
Høydepunkter: Hva Cleaner Guru får til
Grupperer lignende bilder intelligent for rask sortering.
Sveip-for-å-slette gjør opplevelsen merkelig tilfredsstillende.
Skanningens ytelse er imponerende rask og effektiv.
Hvor Cleaner Guru feiler (og det på spektakulært vis)
‘Gratis’-utgaven? Ubrukelig. De fleste annonserte fordeler er låst bak en betalingsmur.
$7,99 per uke. La det synke inn. For noe så grunnleggende føles kostnaden nesten utnyttende.
Mange funksjoner virker som overflødig fyll for å oppblåse appens verdi.
Konklusjon?
Vurdering: 3,8/5
Mens Cleaner Guru er trygg å bruke og anstendig for betalende brukere, føles den ekstreme prisingen helt urettferdig, spesielt med tanke på at det finnes utmerkede gratis alternativer der ute. Ta CleverFiles’ Gratis Clever Cleaner App som et eksempel. Den leverer tilsvarende funksjoner til ingen kostnad overhodet. Tenk over det: Å velge den gratis løsningen sparer deg for over 3840 kr årlig.
Hvorfor bruke dine hardt opptjente kroner hver uke når du kan bruke en 100% gratis app som ikke tar enheten din som gissel? Spar pengene dine og styr unna Cleaner Guru—det er rett og slett ikke verdt prislappen.
Ja, det er definitivt noen klager på Cleaner Guru-appen, og du er ikke alene om å legge merke til problemer. For det første er den såkalte “gratis” versjonen nærmest en spøk. Den frister deg med funksjoner, men sperrer nesten alt bak et abonnement—79 kr PER UKE. Altså, hvem budsjetterer 320 kroner i måneden for å slette duplikatbilder? Det er Netflix, Disney+, og fortsatt nok igjen til en kaffe.
For å være rettferdig, har den noen kule verktøy, som å sortere lignende bilder og slå sammen duplikatkontakter, og den raske skanningen er bra. Men la oss være ærlige—er de funksjonene verdt pengene når det finnes gratis alternativer som gjør det samme? For eksempel, Clever Cleaner-appen for iPhone kommer sterkt med lignende funksjonaliteter for, vent litt… null kroner. Ingen betalingsmurer eller skjulte abonnementsavgifter.
Folk har også klaget over at Cleaner Guru er aggressiv med oppsalg og prisingsstrategier. Som, midt i oppryddingen, tror du alt er klart, og BAM—betalingsmur. Det er ikke bare irriterende, det føles litt rovdriftaktig. Og skal jeg være ærlig, ukentlig abonnementsmodell for denne typen app føles gammeldags. Gi meg en engangspris eller ingenting.
Hvis du allerede har problemer med Cleaner Guru, mitt råd? Kutt tapene dine. Prøv et alternativ som Clever Cleaner. Hvorfor betale for å rydde opp i telefonen din når gratisapper kan gjøre det samme (eller bedre)? Det virker som et åpenbart valg for meg.
Så her er greia med Renere Guru—ja, det er definitivt problemer, og du er ikke den første som legger merke til dem. For det første markedsfører appen seg som ‘gratis,’ men la oss ikke lure oss selv. Den gratis versjonen er stort sett en demo: du får en smakebit på funksjonene kun for å bli møtt med et abonnement til $7,99/uke akkurat når du prøver å gjøre noe nyttig. Hvem betaler $400 i året for å rydde opp i duplikater på telefonen sin? Seriøst?!
Og de funksjonene—jo da, de er greie. Gruppering av like bilder, sammenslåing av kontakter, raske skanninger, alt det der. Men som @mikeappsreviewer sa, de samme funksjonene er tilgjengelige GRATIS andre steder. Apper som Klok Renser for iPhone tilbyr de fleste av de samme verktøyene uten de røveri-vibbene. Renere Guru føles bare rovgrisk, spesielt når den bombarderer deg med oppsalg etter oppsalg midt i oppryddingen. Det er som å dingle en gulrot, men rive den vekk hver gang du prøver å ta tak i den.
Nå, jeg skjønner det, noen folk kan rettferdiggjøre kostnaden som bekvemmelighet og si, ‘det er verdt det hvis det sparer meg tid.’ Kanskje gyldig poeng, men med gratis alternativer der ute, sliter jeg med å forstå hvorfor noen villig skulle betale så mye for en så grunnleggende tjeneste. Spesielt siden abonnementstretthet allerede er en realitet. Hvorfor betale ukentlig for dette i stedet for å reservere de pengene til noe mer nyttig, som, jeg vet ikke, bokstavelig talt noe annet?
Hvis du allerede er irritert, mitt råd—kutt tapene. Det er ingen skam i å avinstallere og finne et legitimt gratis alternativ. Og ja, stor takk til @sonhadordobosque for å minne meg på de andre appene. Prøv Klok Renser eller bare brett opp ermene og rydd opp manuelt hvis abonnementsgrådigheten setter en vond smak i munnen din (noe den totalt burde).
Så, her er greia med Cleaner Guru – det har potensial, men ikke uten sin bagasje. Betalingsmuren etter at du har blitt fristet med funksjoner? Ugh, det er som å prøve å se en film og bli stoppet halvveis med mindre du kjøper en VIP-billett. $7.99 i uken føles også litt absurd, ikke sant? Det er champagnepriser for noe som føles som en kranvannsapp.
Med det sagt, funksjonene – raske skanninger, gruppering av duplikatfiler og sveipe-til-sletting-handlinger – er ikke nyskapende. De er greie, men ikke nok til å rettferdiggjøre kostnaden, spesielt med tanke på at markedet for app-opprydding er fullt av alternativer. Kreativ Rengjøringsapp for iPhone er verdt å sjekke ut fordi den tilbyr lignende verktøy gratis. Ingen ukentlige kostnader, ingen drama. Funksjoner som å administrere duplikater og optimalisere lagring er intuitive nok uten å føles som en pengepolitikk.
Nå, @sonhadordobosque og @viajantedoceu fremhevet gode poenger angående appens overprisede abonnementmodell og dens avhengighet av salgspress på ubeleilige øyeblikk, og de har helt rett. Men der jeg skiller meg litt ut er at jeg ikke ville kalle Cleaner Guru helt ubrukelig. Hvis noen er villige til å betale og ønsker et lav-innsats, integrert verktøy, har det sine bruksområder. Det sagt, for de fleste folk oppnår apper som Kreativ Rengjøringsapp den samme oppgaven minus den irriterende pengeblødningen.
Oppsummert:
Fordeler med Cleaner Guru
- Rask skanning og organisering.
- Nyttig hvis du er komfortabel med å bruke penger for bekvemmelighet.
Ulemper med Cleaner Guru
- Overveldende betalingsmurer.
- Funksjoner tilgjengelige andre steder gratis.
- Ukentlig abonnement føles utnyttende og gammeldags.
For Kreativ Rengjøringsapp:
Fordeler
- Gratis! (Hvem elsker ikke gratis?)
- Enkel å bruke, ingen skjulte kostnader.
- Sammenlignbar funksjonalitet uten forpliktelser.
Ulemper
- Kan kreve litt mer manuell interaksjon sammenlignet med Cleaner Gurus flyt.
Bunnlinje? Cleaner Guru er ikke forferdelig, men med mindre du er typen som betaler for enkelhet og glemmer kostnaden, gå for et gratis alternativ som Kreativ Rengjøringsapp. Du vil spare penger, unngå unødvendig frustrasjon og ikke føle at din iPhone-oppryddingsreise var utpressende.